مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-05سياسي

ثبت نام 110 نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان سمنان


طبق اعلام ستاد انتخابات استان سمنان همزمان با نخستین روز از ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شورای روستاهای استان، 110 نفر نام نویسی کردند که فقط هشت نفر آنها زن بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد که در واپسین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان 110 نفر نام نویسی کردند که هشت نفر از آنها زن و 102 نفر مرد بوده اند همچنین دومین روز ثبت نام نیز از لحظاتی قبل به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز شده است.

از مجموع 110 نامزد ثبت نامی در نخستین روز 102 نفر به صورت حضوری و هشت نفر به صورت مجازی نام نویسی کرده اند و بیش از 50 درصد این افراد شامل 56 نفر زیردیپلم، 26 نفر دیپلم، 12 نفر کاردانی و 12 نفر کارشناسی هستند همچنین مدرک تحصیلی چهار نفر فوق لیسانس ذکر شده است.

بیشترین میزان ثبت نام در روز نخست با 45 نفر متعلق به شاهرود و پس از آن 21 نفر متعلق به میامی است کمترین ثبت نام در شهرستان سمنان با دو نفر و آرادان و سرخه با یک نفر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، 281 روستای استان سمنان دارای شورای اسلامی هستند و قرار است در انتخابات پیش رو، اعضای شورای اسلامی این روستاها برای دوره ششم انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 110 نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان سمنان

ثبت نام 110 نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان سمنان