مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-05سياسي

سردار سلگی به معنای واقعی معتقد به نظام بود


همدان_مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد به نظام و مبانی حضرت امام (ره) و رهبری بود.

- همدان_مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد به نظام و مبانی حضرت امام (ره) و رهبری بود.

سردار مهدی ظفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نقش استان همدان در عملیات مرصاد نقشی کلیدی است، گفت: شهید حاج میرزا محمد سلگی در عملیات مرصاد سد محکمی علیه نفوذ منافقین ایجاد کرد و توانست آنها را در این منطقه زمین گیر کند.

ظفری تاکید کرد: فرماندهی مدبرانه سردار شهید سلگی بود که، با شکست دادن منافقین در منطقه مرصاد شجاعت خود را برای دفاع از کشور نشان دادند.

وی با تاکید بر شخصیت و مقاومت شهید سلگی گفت: شهید سلگی با آن شرایط جسمی تا آخرین لحظه کنار رزمنده ها ایستاد و این اندیشه مقاومت برای تمامی نسل ها الگوی مناسبی است.

ظفری گفت: حاج میرزا نگاه اندیشه ایست چرا که عاشق جامعه دینی بود ولایت مداری اصیل که هیچ گاه در راه این راه تردیدی به خود راه نداد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ثابت قدم ماندن بر آرمان ها و ارزش ها را دیگر خصوصیت ممتاز سردار سلگی دانست و گفت: با تمام وجود ذوب در محور مقاومت بود و بارها جهت حضور در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلگی به معنای واقعی معتقد به نظام بود

سردار سلگی به معنای واقعی معتقد به نظام بود