مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-05حوادث

علت سقوط یک درخت در خیابان ولیعصر چه بود؟ + عکس و فیلم


حادثه امروز خیابان ولیعصر خسارت جانی نداشت و علت سقوط درخت پوسیدگی ناشی از بیماریهای باکتریایی و قارچی بودو - جی پلاس؛ شهر نوشت: سقوط یک اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر، سبب آسیب به سه خودروی پارک شده در خیابان و بسته شدن مسیر شد.

این مشکل بدون هیچ خسارت جانی و با حضور عوامل آتش نشانی و فوریت ها در اسرع وقت برطرف شد.

علیرضا علی بخشی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار شهر درباره سقوط یک اصله درخت در خیابان ولیعصر گفت: ساعت 14 و 40 دقیقه امروز دوشنبه 16 فروردین 1400 در مقابل پمپ بنزین خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از خیابان شهید بهشتی، یک اصله درخت چنار با محیط بن دو تا 2.

5 متر سقوط کرد.

او درباره علت وقوع حادثه افزود: این درخت به دلیل پوسیدگی طوقه، ریشه و کهنسال بودن و همچنین بیماریهای باکتریایی و قارچی دچار مشکل شده که البته عارضه ای معمول در درختان چنار است.

وزش باد نیز مزید بر علت و موجب سقوط درخت در خط بی آر تی در خیابان ولیعصر شد که به بسته شدن مسیر به مدت 10 تا 15 دقیقه منجر شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 درباره خسارات احتمالی این حادثه عنوان کرد: در پی این حادثه، سه دستگاه خودرو که در حاشیه شرقی خیابان ولیعصر پارک بودند آسیب دیدند که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و بعد از دقایقی کوتاه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت سقوط یک درخت در خیابان ولیعصر چه بود؟ + عکس و فیلم

علت سقوط یک درخت در خیابان ولیعصر چه بود؟ + عکس و فیلم