مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-05ورزشي

احتمال برگزاری مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا به یک روش جدید


یک روزنامه اماراتی خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی شرایط کشورهای مختلف است و احتمال دارد مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم مثل مرحله گروهی به صورت متمرکز برگزار شود.

- جی پلاس، مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره به صورت متمرکز و به میزبانی سه کشور عربستان، هندوستان و امارات برگزار می شود.

روزنامه الاتحاد امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا مجدداً کمیته بحران و اضطرار خود را فعال کرده است تا تحولات مربوط به ویروس کرونا در کشورهای مختلف را برای تعیین سرنوشت مراحل نهایی لیگ قهرمانان به شرط ارائه گزارش در ماه ژوئن بررسی کند.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 13 و 14 سپتامبر آغاز خواهد شد و مرحله یک چهارم نهایی هم برای 27 و 28 همان ماه برنامه ریزی شده است.

این نشریه همچنین اعلام کرد در صورت بهبود شرایط و حذف اقدامات بهداشتی، بازگشت به سیستم رفت و برگشت مسابقات امکان پذیر است مشروط بر اینکه دیدار رفت مرحله نیمه نهایی 19 و 20 اکتبر برگزار شود و بازی برگشت روز 26 و 27 همان ماه باشد.

الاتحاد در ادامه نوشته است: درهای دریافت درخواست میزبانی مسابقات مراحل پایانی در اوایل ماه آگوست و بعد از تصمیم گیری نهایی درباره نحوه برگزاری این مسابقات باز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا به یک روش جدید

احتمال برگزاری مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا به یک روش جدید