مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-05اقتصادي

دنباله پی/ گزارش سال 99 شرکت دانش بنیان پارت


بحران ها، با وجود همه دشواری هایی که برای بشر به وجود می آورند، گاهی نقطه عطفی در تاریخ کشورها یا شرکت ها می شوند.

انبوه بی توجه هایی که دنیای خدمات الکترونیک ایران، - جمع هفت ها هفتمین سال فعالیت پارت دانش بنیان، سالِ به بار نشستن بذرهای کاشته شده در طول سال های گذشته بود.

سالی که تعداد متخصصان شرکت به 700 و تعداد کاربران یکتایی که از خدمات پارت استفاده کردند، به 7 میلیون نفر رسید و در نهایت، تندیس کارآفرین برتر ملی را برایمان به ارمغان آورد.

یکه تازی سیگنال فعالیت هایی که همه، یک سمت و سو داشتند؛ دستیار هوشمند اقتصادی مردم شدن؛ تا در این تلخکامی های اقتصادی، با افزایش دسترسی ها و آگاهی و توانمندی مردم، باری از دوش ها برداشته شود؛ تا با کمک زیرساخت هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات که در طول سال ها تلاش، فراهم آمده بود، کمکی باشیم برای کاهش رفت و آمدها و در صف ایستادن ها در این همه گیری کرونا .

5 میلیون و 700 هزار نفر از کسانی که قرار بود با مراجعه به نهادهای مختلف احراز هویت شوند، به راحتی در سیگنال، به شکل غیرحضوری احراز هویت شدند؛ اپلیکیشنی با 4 میلیون نصب فعال که روزانه 300 هزار بازدید روزانه دارد و بیش از 200 مقاله آموزشی با 14 میلیون بازدید و 1200 مقاله تحلیلی خبری را در اختیار مخاطبان قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنباله پی/ گزارش سال 99 شرکت دانش بنیان پارت

دنباله پی/ گزارش سال 99 شرکت دانش بنیان پارت