مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-05ورزشي

کرونا 25 باشگاه ورزشی زنجان را تعطیل کرد


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ابلاغ تعطیلی باشگاه های ورزشی در سه شهرستان زنجان، ابهر و خرمدره گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 25 باشگاه ورزشی کلا تعطیل شده است.

- محمدعلی حمزه پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرایط استان به لحاظ شیوع جدی برخورد می شود لذا تقاضا داریم که همه این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: امیدواریم شرایط استان به لحاظ کرونا بهتر شود تا دوباره شاهد فعالیت های ورزشی در بسیاری از مناطق استان باشیم.

حمزه پور با اشاره به اینکه از دیروز تعطیلی باشگاه ها به هیأت های ورزشی و باشگاه داران در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره ابلاغ شده است، اضافه کرد: با تعطیلی باشگاه ها تمرینات تیم ها نیز تعطیل می شود، اما به دنبال اخذ مجوز برای فعالیت ورزشکاران حرفه ای هستیم که آمادگی آنها افت کند، چون در سطح بین الملل و کشوری بحث مسابقات پابرجاست.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه باشگاه های ورزشی جزو گروه های 3 و 4 مشاغل هستند، گفت: در این بازه زمانی چندین بار باشگاه ها تعطیل شده اند و همین امر خسارات زیادی به آنها وارد کرده است.

وی از تعطیلی 25 باشگاه ورزشی در این مدت خبر داد و گفت: همین موضوع موجب شده است که باشگاه ها 12 میلیارد تومان خسارت ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 25 باشگاه ورزشی زنجان را تعطیل کرد

کرونا 25 باشگاه ورزشی زنجان را تعطیل کرد