مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-05بين الملل

ارتش مگس های الکترونیکی عربستان را بشناسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الخلیج الجدید، مگس های الکترونیکی سعودی نامی است که پس از آغاز تصدی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، - ارتش مگس های الکترونیکی عربستان سعودی در راستای تلاش برای سرکوب مخالفان و منتقدان داخلی و خارجی آل سعود به عنوان بزرگ ترین شبکه جاسوسی در خاورمیانه شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الخلیج الجدید، مگس های الکترونیکی سعودی نامی است که پس از آغاز تصدی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، که با سرکوب و کشتار در عربستان حکومت می کند، پدید آمد.

ارتش مگس های الکترونیکی متشکل از چندین گروه هکر و برنامه نویس است که ماموریتشان جهت دهی به افکار عمومی طرفدار سیاست های ولیعهد سعودی است و 40 درصد از حساب های کاربری توییتر در عربستان است.

ارتش مگس های الکترونیکی عربستان به فرماندهی سعود القحطانی وزیر مشاور در دیوان سلطنتی عربستان معروف به وزیر مگس ها است.

مگس های الکترونیکی پس از دست داشتن سعود القحطانی در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مورد انتقاد سازمان های بین المللی حقوق بشر و فناوری قرار گرفتند.

سعود القحطانی یک کمپین برای سکوت منتقدان و ردیابی منتقدان و استقرار ارتشی از ترول ها که گاهی اوقات مگس نامیده می شوند، ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مگس های الکترونیکی عربستان را بشناسید

ارتش مگس های الکترونیکی عربستان را بشناسید