مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-05پزشكي

تاخت و تاز کرونا در کرمانشاه ادامه دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان مناسب نیست و عملا وارد موج چهارم شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در نشست ستاد مدیریت ویدئو کنفرانس با حضور روسای بیمارستان ها و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در استان مناسب نیست و عملا وارد موج چهارم شده ایم.

وی تعداد بیماران بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان را حدود 400 نفر اعلام کرد و گفت: طی دو روز گذشته 100 بیمار جدید بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این تعداد بستری برابر با اوج پیک دوم است، در حالی که اکنون هنوز در ابتدای پیک چهارم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بیماری با قالب ویروس جهش یافته با سرعت خیلی زیاد در استان در هر حال گسترش است، تخت های بیمارستان های استان به سرعت در حال پر شدن است به آی.

سی.

یو ها دو تا سه برابر ظرفیت بستری اضافه شده است.

مرادی ادامه داد: تعداد تست های مثبت موارد بستری و سرپایی با سرعت در حال افزایش است، بیش از 30 درصد تست های کرونا از کل موارد نمونه گیری شده مثبت می شود.

وی اظهار داشت: سیر صعودی تعداد مبتلایان در حالی است که اثرات مسافرت ها و دید و بازدیدهای نوروزی در هفته های آینده خود را نشان می دهد و انتظار می رود همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت و تاز کرونا در کرمانشاه ادامه دارد

تاخت و تاز کرونا در کرمانشاه ادامه دارد