مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-05سياسي

ریسک پذیری از اصول مدیریت شهری است/ ضرورت تداوم پروژه های عمرانی در قم


شهردار قم ریسک پذیری را یکی از اصول مهم مدیریت شهری دانست و بر لزوم تداوم پروژه های عمرانی در شهر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد امروز و در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر با ابراز امیدواری از تداوم خدمات رسانی به مردم بر اساس تجربیات سال های گذشته بیان کرد: بودجه شهرداری ها بر اساس درآمدها و هزینه هاست، به بیان دیگر مدیریت شهری به دنبال آن است که بر اساس چارچوب ها حرکت کند و احتمالی در چارچوب ترازهای مالی، مثبت تلقی نمی شود، اما در چارچوب مدیریت شهری به دلیل جلو بُردن کار و به ثمر نشاندن آن یک اتفاق مثبت است.

سقاییان نژاد در عین حال گفت: گزارش حسابرسی بودجه شهرداری قم در سال 1398 نشان از کسری بودجه دارد، اما در عین حال باید توجه داشت که ما در بند واو این بودجه دچار مشکلات اساسی شدیم و متأسفانه تعهداتی که روی آن ها حساب کرده بودیم محقق نشد.

وی اضافه کرد: باید دانست بدهکاری مربوط به سال 1398 به دلیل پذیرش ریسک در تداوم اجرای پروژه های عمرانی شهری بوده است، ضمن آن که تورم نشان می دهد اگر آن پروژه ها انجام نمی گرفت، اکنون باید با بیش از دو برابر قیمت هزینه به پیش می رفت.

شهردار قم سپس به بحث بدهی های بانکی شهرداری توجه داد و بیان داشت: به دنبال آن هستیم تا سودهای ادواری را کم کنیم، ضمن آن که بدهی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک پذیری از اصول مدیریت شهری است/ ضرورت تداوم پروژه های عمرانی در قم

ریسک پذیری از اصول مدیریت شهری است/ ضرورت تداوم پروژه های عمرانی در قم