مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-05سياسي

بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه محور است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگرانبر اهمیت برنامه محور بودن بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگرانبر اهمیت برنامه محور بودن بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سال نو، به مفاهیم تحولی دعای تحویل سال اشاره کرد و گفت: در آموزه های دینی، مخصوصاً در آموزه های مذهب شیعه به عنوان یک مذهب پویا، انسان مؤمن که به سیره ائمه اطهار (ع) تأسی می کند، انسان تحول گرا است که در یک چرخه تسلسل یکنواخت قرار نمی گیرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قرائت دعای تحویل سال، عنوان کرد: دعای تحویل سال یک دعای کاملاً منطقی و منطبق با همه تحولات روحی و جسمی است که نگاه آن یک نگاه درونی به ویژگی های انسان است و نگاه بیرونی نیست.

وقتی گفته می شود یا مقلب القلوب یعنی خداوند انقلاب را در درون دل انسان ها ایجاد می کند که یک حرکت درونی و جوهری است.

وی گفت: طبق گفته خداوند متعال، همه پدیده های عالم یک ظاهر و یک باطن دارند و این دعا می خواهد ما را از ظاهر تحولات طبیعتی که با چشم سر کاملاً مشهود است، به یک نگاه درونی به تغییر و تحولی که به دست خداوند است برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه محور است

بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه محور است