مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-05سياسي

ضرورت ریسک پذیری در پروژه های شهری


یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با ارائه گزارش حسابرسی بودجه سال 1398 شهرداری قم همراه بود و بر ضرورت ریسک پذیری در پروژه های شهری تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در این نشست که صبح امروز در ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر برگزار شد، رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وفاق و همدلی ایجاد شده در مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: این وفاق و همدلی سبب رضایت نسبی شهروندان شده است.

عبدالله جلالی همچنین ابراز امیدواری کرد که رضایت نسبی مردم از خادمان خود در مدیریت شهری، موجبات خشنودی خداوند متعال را نیز فراهم سازد.

همچنین شهردار قم نیز در این جلسه به ضرورت ریسک پذیری در برخی هزینه کردهای مدیریت شهری بویژه در بحث های عمرانی اشاره و خاطر نشان کرد: البته پیش بینی ها ی لازم برای تحقق درآمدها یک اصل است و باید دنبال شود.

سید مرتضی سقاییان نژاد در عین حال اضافه کرد: برخی بدهکاری های ایجاد شده برای آن بوده که کارهای عمرانی به پیش برود، چراکه همان پروژه های عمرانی اگر می خواست در شرایط فعلی انجام شود، حداقل به دو برابر بودجه نیازمند بود.

همچنین در نشست امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم، کلیات گزارش حسابرسی بودجه سال 1398 شهرداری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ریسک پذیری در پروژه های شهری

ضرورت ریسک پذیری در پروژه های شهری