مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-05اقتصادي

دامنه نوسان، بورس را به قهقرا برده است


همتیان، فعال بازار بورس و سرمایه دامنه نوسان را نوعی زجرکش کردن بورس دانست و گفت: این سیاست بورس را به قهقرا برده و مشخص نیست دقیقاً چرا بر تداوم آن اصرار ورزیده می شود در صورتی که بورس را نابود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، حسن همتیان، درباره بورس و شرایط آن، تاکید کرد: بورس این روزها بدترین شرایط خود را در یکسال اخیر سپری می کند و تمام شاخص ها با اختلاف افت شدید کرده اند و لذا باید گفت یکی از عوامل اصلی آن که کارشناسان متفق القول بر آن تاکید دارند دامنه نوسان است که هم دخالت محسوب می شود و هم محدودیت هایی را برای سهام داران ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه یکسال است که بورس با این سیاست اشتباه در حال زجرکش کردن است، تاکید داشت: این سخن من نیست بلکه تمام کارشناسان و دلسوزان اقتصاد این مملکت موضوع را گوشزد کرده اند اما آنکس که باید ببیند نمی بیند.

متاسفانه شرایط مانند یک بازی فوتبال است که در دقیقه های پایانی بازیکنی خطای فاحشی می کند و همه استادیونم و دنیا آن خطا را می بینند به جز داور مسابقه که باید سوت را بزند.

این فعال بورس با اشاره به اینکه دولت برای شوک درمانی اقتصادی بورس موضوع دامنه نوسان را پیش کشید، بیان کرد: کلمه شوک درمانی یعنی موضوعی که یکباره بیاید و اثر کند و برود نه اینکه یکسال تمام بماند و بورس را به قهقرا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنه نوسان، بورس را به قهقرا برده است

دامنه نوسان، بورس را به قهقرا برده است