مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 18:202021-04-04اقتصادي

مدل های عملیاتی برای رفع موانع تولید در استان بوشهر استفاده شود


استاندار بوشهر خواستار حمایت از طرح های اشتغال زا در استان شد و گفت: مدل های عملیاتی برای رفع موانع تولید در استان بوشهر استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست بررسی روند اجرایی شهرک شیلات رودشور شهرستان گناوه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه آبزی پروری است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.

وی شهرک شیلاتی رودشور در شهرستان گناوه را ظرفیت مهمی برای توسعه پرورش میگو در استان دانست و خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات در این شهرک وجود دارد که باید با رفع این مشکلات توسط دستگاه های مربطوه زمینه اجرای طرح ها فراهم شود.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در برق رسانی به شهرک رودشور شد و بیان کرد: برای راه اندازی حوضچه های پرورش میگو در این شهرک نیاز است که زیرساخت های مورد نیاز از جمله برق تأمین شود.

وی خواستار ارائه راهکارها و شیوه نامه های نوین مالی برای پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مالی شهرک شیلات رودشور شد و ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات برای تکمیل طرح های شهرک رودشور باید تسهیل و تسریع شود.

گراوند با تاکید بر ساده سازی در پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران شهرک افزود: برق و تسهیلات بانکی از مهمترین مسائل و چالش های شهرک شیلات رودشور گناوه است که باید با همکاری و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل های عملیاتی برای رفع موانع تولید در استان بوشهر استفاده شود

مدل های عملیاتی برای رفع موانع تولید در استان بوشهر استفاده شود