مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-04اقتصادي

آغاز دومین مرحله رهاسازی آب از سد درودزن


دومین مرحله رهاسازی آب از سد درودزن با هدف تامین نیاز اراضی کشاورزی زیر دست این سد آغاز شد و آب رهاسازی شده پس از طی مسیر 180 کیلومتری رودخانه کر در اختیار کشاورزان منطقه خرامه قرار گرفت.

- ایسنا/فارس دومین مرحله رهاسازی آب از سد درودزن با هدف تامین نیاز اراضی کشاورزی زیر دست این سد آغاز شد و آب رهاسازی شده پس از طی مسیر 180 کیلومتری رودخانه کر در اختیار کشاورزان منطقه خرامه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس در حاشیه دومین مرحله رهاسازی آب سد درودزن گفت: کشاورزان شهرستان های مرودشت، زرقان و خرامه در این مرحله از آب رهاسازی شده سد درودزن بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آب منطقه ای فارس، حمیدرضا دهقانی افزود: این دومین مرحله رهاسازی آب از سد درودزن در سال آبی 99_1400 است که در جریان آن 110 میلیون مترمکعب آب رهاسازی خواهد شد.

او ادامه داد: در مرحله سوم رهاسازی در اردیبهشت ماه حدود 80 میلیون مترمکعب آب از سد درودزن رها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس خاطرنشان کرد: پیش از این در دی ماه و بهمن ماه قبل حدود 147 میلیون مترمکعب آب در مرحله نخست از سد درودزن رها شده بود.

دهقانی با بیان اینکه این سه مرحله رهاسازی در حالی اتفاق می افتد که کشاورزان مناطق فوق بیش از سه برابر میزان مصوب را به زیر کشت برده اند، عنوان کرد: کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین مرحله رهاسازی آب از سد درودزن

آغاز دومین مرحله رهاسازی آب از سد درودزن