مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-04سياسي

افتتاح طرح های علمی و پژوهشی سمنان در سفر معاون رییس جمهور


معاون علمی و فناوری رییس جمهور 17 فروردین ماه به منظور بازدید از چند شرکت دانش بنیان و افتتاح طرح های علمی و پژوهشی به استان سمنان سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز سه شنبه، 17 فروردین ماه در بدو ورود به استان سمنان با حضور در پارک علم و فناوری استان مستقر در شهرستان شاهرود، فاز اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری و در ادامه مراکز رشد شماره 2 و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی در این شهرستان را افتتاح می کند.

سورنا ستاری ضمن بازدید از شرکت های حوزه ICT و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری)، مرکز نوآوری ها و فناوری های زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح خواهد کرد.

ستاری در سفر خود به شهرستان شاهرود با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط تولید شرکت دانش بنیان ریخته گری دقیق پارس و شرکت دانش بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری سازی فناوری های انرژی بازدید می کند.

معاون رییس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان به شهرستان دامغان سفر می کند و با حضور در دانشگاه دامغان، ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان، آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM را افتتاح خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های علمی و پژوهشی سمنان در سفر معاون رییس جمهور

افتتاح طرح های علمی و پژوهشی سمنان در سفر معاون رییس جمهور