مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-04اقتصادي

معافیت سود بازرگانی باید به دست مرزنشینان برسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، با اشاره به اینکه معافیت سود بازرگانی در حال حاضر 700 هزار تومان است، تاکید کرد: این سود باید به دست مرزنشینان برسد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: معافیت سود بازرگانی باید به دست مرزنشینان برسد ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، با اشاره به اینکه معافیت سود بازرگانی در حال حاضر 700 هزار تومان است، تاکید کرد: این سود باید به دست مرزنشینان برسد.

خالد جعفری در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان، اظهار کرد: اجرای تعهدات ارزی و معتبر بودن کارت بازرگانی شروط ضروری تایید تجار برای فعالیت به عنوان کارگزار در بازارچه های غیر رسمی خانم شیخان مریوان و مله خورد سروآباد و بازارچه رسمی سیرانبند بانه است.

وی با اشاره به معرفی 36 نفر از تجار توسط فرمانداران شهرستان های بانه، مریوان و سروآباد، افزود: 9 نفر افراد تایید شده دارای شرایط این لیست باید با کارگزاران قبلی که فعالیت نداشته اند، جایگزین شوند.

جعفری در پاسخ به گله مندی اتاق بازرگانی در خصوص معرفی تجار از سوی فرمانداران بدون نظرخواهی از اتاق، خواستار معرفی تجار مورد نظر اتاق بازرگانی ظرف یک هفته به فرمانداران شد و تاکید کرد: تجار معرفی شده باید حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت سود بازرگانی باید به دست مرزنشینان برسد

معافیت سود بازرگانی باید به دست مرزنشینان برسد