مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-04پزشكي

بیمارستان ضیایی اردکان به ماموگرافی تجهیز شد


به منظور تشخیص زود هنگام بیماری ها و توده های سینه، دستگاه ماموگرافی در بیمارستان ضیایی اردکان نصب و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، دستگاه ماموگرافی پیشرفته دیجیتال مطابق با جدیدترین تکنولوژی و به منظور تشخیص زود هنگام بیماری ها و توده های سینه در بیمارستان ضیایی اردکان نصب و راه اندازی شد.

دکتر محمدحسن صدرالدینی، رییس بیمارستان ضیایی اردکان با اشاره به روش تصویربرداری ماموگرافی به عنوان یکی از مهمترین شیوه های تشخیص به موقع و مبارزه با سرطان پستان، اظهار داشت: هدف از راه اندازی این دستگاه افزایش ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و شهروندان می باشد.

وی افزود: انجام ماموگرافی برای زنان بالای 40 سال ضروری و در تشخیص به موقع و راه های پیشگیری و درمان بسیار حائز اهمیت است.

رییس بیمارستان ضیایی اردکان ضمن قدردانی از حاج اسماعیل شاکر و حاج سید محمود پورمرتضوی خیرین بزرگوار این پروژه، نقش مهم و کلیدی خیرین را در توسعه زیرساخت های درمانی شهرستان را بی بدیل دانست.

وی با بیان این که دستگاه نصب شده در این مرکز از بروزترین دستگاه های یکی از معتبرترین کمپانی تولید کننده دستگاه های ماموگرافی است، گفت: پدال های هوشمند جهت کنترل AEC و کالیبراسیون و پوزیشن دهی صحیح بیمار، استفاده از FastPaddles برای ایجاد فشار یکنواخت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ضیایی اردکان به ماموگرافی تجهیز شد

بیمارستان ضیایی اردکان به ماموگرافی تجهیز شد