مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-04سياسي

کارکرد موزه های دانشگاهی بعنوان بستری برای ترویج علم و فناوری


اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور در سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و همایش علمی و در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ موزه های دانشگاهی کشور برگزار می شود.

- اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور در سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و همایش علمی و در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ موزه های دانشگاهی کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود، ضمن بررسی علمی این موضوع مهم و مشارکت دادن جامعه علمی در ارتقای کمی و کیفی موزه های دانشگاهی، زمینه توسعه نظری و عملی موزه های دانشگاهی کشور فراهم می شود.

تبیین جایگاه موزه های دانشگاهی، برای تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه و تحقق شعار دانشگاه اجتماعی ، آشنایی دانشگاهیان با موزه های دانشگاهی کشور ، تقویت و توسعه نقش آموزش و پژوهش در ارتقای موزه های دانشگاهی ، تقویت همکاری بین موزه های دانشگاهی کشور ، ایجاد یک تشکل منسجم و هماهنگ از موزه های دانشگاهی کشور ، ارتباط فرهنگی پایدار با مخاطبان موزه های دانشگاهی ، تبیین کارکرد موزه های دانشگاهی به عنوان بستری برای ترویج علم و فناوری ، تعیین مبانی، دستورالعمل ها و راهکارهای حفاظتی و مرمتی روزآمد و علمی برای موزه های دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد موزه های دانشگاهی بعنوان بستری برای ترویج علم و فناوری

کارکرد موزه های دانشگاهی بعنوان بستری برای ترویج علم و فناوری