مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-04سياسي

بررسی اظهارات نمایندگان سیستان به سخنان رییس جمهور افغانستان در خصوص حقابه هیرمند


امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گستاخی مجدد رییس جمهور افغانستان و خط و نشان هایی که در موضوع حقآبه هیرمند برای کشورمان کشید و در پی آن سکوت نمایندگان و دولتمردان موجب نگرانی مردم .

- دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه زابل گفت: با وجود اینکه تحرکات خوبی طی روز های اخیر توسط نمایندگان سیستان و بلوچستان در خصوص حقابه هیرمند شروع شده؛ اما حل معضل آب استان نیازمند عزم جدی نمایندگان است.

امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گستاخی مجدد رییس جمهور افغانستان و خط و نشان هایی که در موضوع حقآبه هیرمند برای کشورمان کشید و در پی آن سکوت نمایندگان و دولتمردان موجب نگرانی مردم استان شد که بخش اصلی آب مصرفی شان در بخش شرب و حتی اقتصادی از این رودخانه هیرمند است.

کمالی خاطرنشان کرد: این موضوع باعث شد تا مردم در فضای رسانه و حتی حقیقی گلایه های خود را علنی کرده و خواستار پیگیری جدی آن توسط نمایندگان و دولتمردان شوند.

اولین نماینده ای که در این خصوص ورود جدی کرد و طی مصاحبه ای منطقی پاسخ دیدگاه غیرکارشناسی رییس جمهور افغانستان را داد، فداحسین مالکی، نماینده زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اظهارات نمایندگان سیستان به سخنان رییس جمهور افغانستان در خصوص حقابه هیرمند

بررسی اظهارات نمایندگان سیستان به سخنان رییس جمهور افغانستان در خصوص حقابه هیرمند