مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-03پزشكي

سونامی کرونا در راه قزوین


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: سونامی کرونا در راه است و از دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم که حداقل 600 تخت و حداکثر 800 تخت برای پذیرش بیماران کرونایی آماده کند تا غافلگیر نشویم.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: سونامی کرونا در راه است و از دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم که حداقل 600 تخت و حداکثر 800 تخت برای پذیرش بیماران کرونایی آماده کند تا غافلگیر نشویم.

منوچهر حبیبی در هفتادمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که عصر 14 فروردین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: تعطیلات نوروزی زمینه ساز موج چهارم کرونا شد، افزایش فروش آجیل و شیرینی در اواخر اسفند نشان دهنده بالا بودن مهمانی های ایام نوروز است.

وی افزود: باید توجه کنیم که هیچ شهرستان، استان و هیچ فردی از کرونا در امان نیست، با توجه به رفت و آمدها و بازدیدهای ایام نوروز باید منتظر فاجعه ای در این حوزه باشیم، درحالی که درگذشته هر دو هفته یا هر سه هفته وضعیت استان ها تغییر پیدا می کرد امروز شاهد این هستیم که رنگ وضعیت شهرستان ها روزانه در حال تغییر است.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: تعداد بیماران بستری شده ظرف یک هفته گذشته 50 درصد افزایش پیدا کرده به طوری که طی یک هفته از 200 بیمار به 300 بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی کرونا در راه قزوین

سونامی کرونا در راه قزوین