مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-03اقتصادي

تعادل به بازار مرغ آذربایجان غربی باز می گردد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: انتظار می رود با توجه به افزایش قیمت مرغ در استان و افزایش تولید، روند عرضه مرغ گرم در بازار استان به تعادل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در جلسه بررسی آخرین وضعیت تولید و عرضه مرغ در استان، با اشاره به افزایش قیمت و تولید مرغ در استان، اظهار داشت: انتظار می رود، به زودی شاهد تعادل و برچیده شدن صف های طولانی برای خرید مرغ در استان باشیم.

وی با تاکید بر روند نظارت بیشتر بر عرضه مرغ در واحدهای فروش مرغ در استان، تصریح کرد: تاکنون 200 پرونده تعزیراتی به ارزش 69 میلیارد ریال برای متخلفان در حوزه عرضه مرغ تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه قطعه بندی در واحدهای عرضه مرغ در استان ممنوع است، بیان کرد: فروش مرغ های قطعه بندی شده فقط توسط واحدهای بسته بندی انجام می شود و درج قیمت بر روی بسته های قطعه بندی ضروری است.

صادقی تاکید کرد: برای جلوگیری از قطعه بندی بیش از اندازه، قطعه بندی در کشتارگاه های مرغ در ارومیه ممنوع و کشتارگاه های شهرستانی نیز فقط مجاز به قطعه بندی مرغ های اصلاحی و تا 5 درصد ظرفیت خود خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل به بازار مرغ آذربایجان غربی باز می گردد

تعادل به بازار مرغ آذربایجان غربی باز می گردد