مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-03حوادث

دستگیری سارق موبایل برای شانزدهمین بار


رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: سارق سابقه دار با کشف 12 فقره سرقت تلفن همراه برای شانزدهمین مرتبه وارد زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری بیان داشت: پانزدهم دی 1399 پرونده ای مبنی بر موبایل قاپی از کلانتری 118 ستارخان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت 14 همان روز در خیابان ستارخان 2 موتورسوار موبایل شاکی را سرقت کرده و گریخته اند.

وی ابراز داشت: در بررسی های پلیسی مشخص شد، یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش تر با عناوین مجرمانه موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده است.

این مقام انتظامی افزود: براساس استعلامات صورت گرفته مشخص شد، متهم 15 فقره سابقه کیفری داشته و آخرین مرتبه به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده است.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: متهم پس از دستگیری در مخفی گاهش و انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد، با همکاری یکی از دوستانش با پرسه زنی در معابر عمومی، سوژه های خود را شناسایی و تاکنون 12 فقره مرتکب موبایل قاپی شده است.

اختیاری با بیان اینکه متهم برای شانزدهمین بار روانه زندان شد، اعلام کرد: تاکنون 10 تن از مال باختگان شناشایی و تلاش برای دستگیری متهم دیگر همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق موبایل برای شانزدهمین بار

دستگیری سارق موبایل برای شانزدهمین بار