مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-03اقتصادي

کمک 168 میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت فارس


مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از کمک 168 میلیارد تومانی خیرین استان به حوزه سلامت فارس در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر رامجردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش 45 درصدی کمک های مردمی نسبت به سال قبل خبر داد.

وی همچنین گفت: در سال 99 با توجه به بحران کرونا و مشکلات به وجود آمده در سیستم سلامت کشور، خیرین استان علاوه بر حمایت های مستمر هر ساله، در موضوع کرونا نیز خوش درخشیدند، به طوری که حجم کمک های خیرین بسیار بیشتر از سال های گذشته بود.

رامجردی ادامه داد: در روزهای نخست شیوع کرونا در استان، خیرین در خرید تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های تنفس مصنوعی، تعمیرات و خرید قطعات دستگاه های سی تی اسکن، توسعه بخش های آی سی یو، تهیه و تولید بیش از صدها هزار اقلام مصرفی و حفاظتی در برابر این ویروس منحوس مشارکت داشتند و بار دیگر خیرین تامین سلامت فارس در بحران کرونا نیز در کشور پیشرو بودند.

امضای 242 تفاهم نامه در سال 1399 مدیرعامل مجمع خیرین سلامت فارس اظهار کرد: سال 99 با امضای 242 تفاهم نامه در حوزه های عمرانی، اهدای ملک و تجهیزات، امور حمایتی از بیماران نیازمند و وام های قرض الحسنه دانشجویی و سایر نیازهای حوزه سلامت به ارزش 168 میلیارد تومان رشد بیش از 45 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 168 میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت فارس

کمک 168 میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت فارس