مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-03سياسي

راستینه: باید ستاد یکپارچه رفع موانع تولید در استان ها تشکیل شود


باید ستاد یکپارچه رفع موانع تولید در همه استان ها به صورت مستمر با حضور عالی ترین مقامات موثر استانی برگزار شود و مصوبات آن ستاد لازم الاجرا باشد.

- احمد راستینه نماینده مردم شهر کرد در مستمر با حضور عالی ترین مقامات موثر استانی برگزار شود و مصوبات آن ستاد لازم الاجرا باشد.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس اظهار داشت: در این مسیر اگر نیازمند اصلاح قوانین برای حمایت های حقوقی ویژه از مصوبات ستاد رفع موانع تولید است باید یا توسط دولت در قالب لایحه یا به واسطه طرحی در مجلس رفع شود.

راستینه خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با اصلاح لایحه بودجه و با تصویب 32 هزار میلیارد تومان جهت اشتغال  با تسهیلات ارزان گام بلندی برای حمایت های تسهیلاتی از استان های با نرخ بیکاری بالاتر و کمتر برخوردار برداشته است.

وی افزود: به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد تا ستاد عالی اشتغال و تولید در استان ها برای تمرکز به حمایت از تولید و رفع موانع به صورت مستمر تشکیل شود.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس اظهار داشت: شناخت ظرفیت های استان و روابط بین استان های همجوار گام بلندی برای هم افزایی و رفع موانع تولید است، به همین منظور در اوایل سال جدید یک سند همکاری بین مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان برای تمرکز بر استفاده از ظرفیت های فیمابین در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: باید ستاد یکپارچه رفع موانع تولید در استان ها تشکیل شود

راستینه: باید ستاد یکپارچه رفع موانع تولید در استان ها تشکیل شود