مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-03اقتصادي

روستاهای خراسان جنوبی؛ جذاب برای آلمانی ها


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از گشت و گذار گردشگران آلمانی در مناطق روستایی و بکر استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از گشت و گذار گردشگران آلمانی در مناطق روستایی و بکر استان خبر داد.

مرتضی عربی در گفت وگو با ایسنا گفت: گروه گردشگران آلمانی طی یک هفته، سفر خود در استان را از پایتخت زرشک بی دانه دنیا در روستای افین شروع کردند، به روستای جهانی خراشاد رفتند و در پایان در دیار گل های نرگس (شهر خوسف) با رکاب زنی تا روستای گردشگری آرک، به سفر خود در استان پایان دادند.

وی افزود: این دو گردشگر آلمانی ورزشکار، اقامتگاه های بوم گردی را برای اسکان انتخاب کردند تا بتوانند ضمن آشنایی با فرهنگ و تاریخ قهستان و خوراک محلی آن ، بتوانند دوچرخه سواری در جاده های روستایی بکر را نیز تجربه کنند.

عربی یادآور شد: گردشگران آلمانی بیشترین ورودی گردشگران خارجی به استان را دارا هستند و این به دلیل علاقه آنان به فرهنگ و تاریخ غنی خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای مرتبط با گردشگری بیشترین خسارت را از شیوع کرونا داشتند، اما در طول این مدت تمهیداتی اتخاذ شده تا فشار کمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای خراسان جنوبی؛ جذاب برای آلمانی ها

روستاهای خراسان جنوبی؛ جذاب برای آلمانی ها