مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-03بين الملل

افزایش موارد بستریِ بیماران بدحال کرونایی در فرانسه


فرانسه بالاترین آمار موارد بستری بیماران مبتلا به کووید-19 را در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانی طی چند ماه اخیر گزارش کرده است.

- فرانسه بالاترین آمار موارد بستری بیماران مبتلا به کووید-19 را در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانی طی چند ماه اخیر گزارش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات فرانسه روز گذشته (جمعه) اعلام کردند: 5254 بیمار مبتلا به کووید-19 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی بستری هستند که در مدت یک روز 145 مورد افزایش داشته و طی پنج ماه، بالاترین آمار روزانه بوده است.

این احتمال که بخش های اورژانس بیمارستانی قادر به ارائه خدمات نباشند یکی از دلایل اصلی امانوئل مکرون، رییس جمهوری فرانسه است تا سومین محدودیت سراسری در این کشور را پس از ماه ها تلاش ناموفق برای مهار بیماری از طریق مقررات منع رفت و آمد و محدودیت های محلی، مجدد اجرایی کند.

بر اساس محدودیت های جدیدی که قرار است در سراسر فرانسه اعمال شود مدارس و کسب و کارهای غیر ضروری برای مدت چهار هفته فعالیتی نخواهند داشت.

رییس جمهوری فرانسه همچنین با اعلام اجرایی شدن محدودیت های جدید کرونایی از افزایش تعداد تخت ها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی از 7000 به بیش از 10 هزار مورد خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستریِ بیماران بدحال کرونایی در فرانسه

افزایش موارد بستریِ بیماران بدحال کرونایی در فرانسه