مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-03سياسي

بازدید نوروزی بیش از 128 هزار نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری خراسان شمالی


دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی گفت: از 25 اسفندماه 99 تا کنون، 128هزار و 471 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری استان بازدید کردند.

- حبیب الله یزدانپناه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از 25 اسفندماه 99 و در آستانه نوروز تا 13 فروردین ماه جاری، 22هزار و 116 نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، 98هزار و 546 نفر از جاذبه های طبیعی و 7هزار و 809 نفر از جاذبه های دست ساز استان بازدید کردند.

وی با اشاره به همکاری مردم در راستای مدیریت ایمن و مسئولانه سفر در ایام نوروز افزود: با توجه به این که کرونا ادامه پیدا کرد و کسب وکارهای مرتبط با گردشگری و خدمات سفر از این موضوع ضررهای زیادی دیدند، در قالب مصوبات ستاد ملی کرونا گشایش مقطعی و محدود برای فعالان حوزه گردشگری به وجود آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی عنوان کرد: بااین حال، تأکید و رویکرد ما در ستاد اجرایی خدمات سفر، نظارت و پیگیری اجرای درست مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، خودداری از انجام سفرهای غیرضروری، رعایت پروتکل های بهداشتی در حین سفر و تا حد ممکن تعویق سفرهای خود به زمان های مناسب تر است.

خراسان شمالی با بیش از 115 جاذبه گردشگری، 24 منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه مندان به فرهنگ و آیین های اقوام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نوروزی بیش از 128 هزار نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری خراسان شمالی

بازدید نوروزی بیش از 128 هزار نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری خراسان شمالی