مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-03سياسي

سالی برای جهش / زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق بیش از گذشته گسترش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری؛ سید مسعود خاتمی نماینده مردم از حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار در یازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: - یک نماینده مجلس ضمن تاکید بر حمایت حداکثری از شرکت های خلاق و دانش بنیان گفت: سال جدید باید شاهد جهش رشد زیست بوم صنایع نرم و خلاق باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری؛ سید مسعود خاتمی نماینده مردم از حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار در یازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: یک حرکت پویا، شاداب و مردمی به نام زیست بوم اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق در کشور به راه افتاده است که برای درون زایی اقتصاد در تلاش است.

این حرکت امید را در دل جوانان خلاق، پویا و صاحب فکر زنده کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی افزود: در مجلس تعداد اعضای تحصیل کرده و جوان بالا است و قاطبه مجلس، نظر بسیار مساعدی به این زیست بوم دارد و سعی داریم که همه توان و ظرفیت این مجلس، برای رشد بیشتر شرکت های دانش بنیان و خلاق به کار گرفته شود.

خاتمی با اشاره به تشکیل یک فراکسیون تخصصی در مجلس شورای اسلامی، گفت: تشکیل فراکسیون دانش بنیان در مجلس، یکی دیگر از نشانه های عزم جزم قوه مقننه برای اختصاص حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی برای جهش / زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق بیش از گذشته گسترش می یابد

سالی برای جهش / زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق بیش از گذشته گسترش می یابد