مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-03سياسي

بسیج دانشگاه امام صادق: آقای جهرمی! شما یکه تازِ تریبون های یک طرفه اید


بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه ای به وزیر ارتباطات نوشت: شما یکه تازِ تریبون های یک طرفه اید، اما دادگاه افکار عمومی اینستاگرام و توییتر نیست که در آن با بیان حرف های بی پایه و اساس بتوانید دهان ها را ببندید.

- دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه ای محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با طرح سوالاتی درباره وضعیت فضای مجازی و عملکرد وزارت ارتباطات، نوشت: آقای جهرمی شما یکه تازِ تریبون های یک طرفه اید و دادگاه افکار عمومی مطلقاً چنین جایی نیست.

این دادگاه، اینستاگرام و توییتر نیست که در آن با بیان حرف های بی پایه و اساس بتوانید دهان ها را ببندید.

متن این نامه به شرح زیر است: و َ إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ  لَکَ بِطُعْمَهٍ  وَ لَکِنَّهُ  فِی  عُنُقِکَ  أَمَانَهٌ   نامه 5 نهج البلاغه   جناب آقای مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سلام علیکم؛ پاسخگویی یکی از اساسی ترین ملزومات شخصیتی کارگزاران نظام اسلامی است و البته که تقلیل پاسخگویی، به حضور نمایشی در شبکه های اجتماعی و رفتارهای پوپولیستی، ظلم به این اصل اساسی در حکمرانی اسلامی است.

حضرتعالی در سال های اخیر همواره از پاسخگویی به مردم سخن گفته اید اما واقعیت این است که پاسخگویی یک عمل است و نه یک هشتگ برای نمایش در توییت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشگاه امام صادق: آقای جهرمی! شما یکه تازِ تریبون های یک طرفه اید

بسیج دانشگاه امام صادق: آقای جهرمی! شما یکه تازِ تریبون های یک طرفه اید