مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-03حوادث

مرگ 3 نفر در نتیجه سقوط از کوه و غرق شدگی در قاینات


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قاینات اظهار کرد: بر اثر وقوع 2 حادثه غرق شدگی و سقوط از کوه در روز طبیعت سه نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قاینات اظهار کرد: بر اثر وقوع 2 حادثه غرق شدگی و سقوط از کوه در روز طبیعت سه نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر مصدوم شدند.

جواد یوسفی، جمعه شب 13 فروردین به خبرنگاران گفت: در حادثه اول 2 نوجوان 10 ساله شهر نیمبلوک با عبور از فنس های اطراف استخر کشاورزی به داخل استخر پر از آب رفتند که متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: همچنین سه نفر که برای نجات این افراد به درون استخر رفته بودند، مصدوم شدند.

رییس جمعیت هلال احمر قاینات گفت: در حادثه دیگری که در ارتفاعات 15 کیلومتری شرق قاین روی داد، دو نوجوان 17 ساله به کوهنوردی رفتند که یکی از آنان با سقوط از ارتفاع 150 متری جان خود را از دست داد و نوجوان دیگر با کمک تیم کوهستان جمعیت هلال احمر قاینات از ارتفاع به پایین هدایت شد.

وی از مردم خواست با توجه به فصل بهار و طبیعت گردی در کوه ها و ارتفاعات مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 3 نفر در نتیجه سقوط از کوه و غرق شدگی در قاینات

مرگ 3 نفر در نتیجه سقوط از کوه و غرق شدگی در قاینات