مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 19:352021-04-02اجتماعي

همکاری والدین درآموزش مجازی/ برگزاری کلاس های تصویری برای پیشگیری از افت تحصیلی


معلم کلاس اول همکاری والدین درآموزش مجازی را از ضروریات برای حفظ کیفیت تحصیل دانش آموزان می داند و می گوید: معلم درقبال آینده جوانان و کشورمسوول است برای همین امرکلاس های تصویری برای پیشگیری از افت تحصیلی برگزار می کنم.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت ، معلم بودن به همین سادگی نیست که هر روز در یک ساعت مشخصی از روی کتاب به شاگردان خود یکسری مطالب را آموزش بدهی و منتظر روز دیگر بشوی تا دوباره کار آموزش را ادامه بدهی.

وقتی شغل معلمی را قبول می کنیم یعنی مسوولیت آینده شغلی تعدادی از سرمایه نیروی انسانی را بر عهده گرفته ایم و باید برای آگاهی و پیشرفت آنها نهایت تلاش خود را بکنیم.

: بیست و نه سال سابقه کار دارم و در مناطق مختلف استان تهران فعالیت کرده ام و در حال حاضر از طریق فضای مجازی با استفاده از برنامه شاد آموزش را به شاگردانم انجام می دهم.

  وی می گوید: کیفیت کلاس خودش را با همکاری اولیای دانش آموزان مدیریت می کند اما آموزش حضوری را مقدم بر آموزش بر بستر مجازی می داند چرا که ارتباط چهره به چهره با شاگردان از نظر کمی و کیفی تاثیر زیادی در نحوه انتقال مطالب دارد.

  * آموزش از راه دور یعنی باید توانایی و انرژی مضاعف صرف شود معلم بودن نه تنها احساس مسوولیت زیادی می آورد بلکه آینده تعدادی از جوانان کشور به فعالیت آموزشی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری والدین درآموزش مجازی/ برگزاری کلاس های تصویری برای پیشگیری از افت تحصیلی

همکاری والدین درآموزش مجازی/ برگزاری کلاس های تصویری برای پیشگیری از افت تحصیلی