مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-02ورزشي

پاسخ انجمن ورزش یوگا به گزارش های تابناک : یوگا در مسیر تحول و پیشرفت است


دوره های آموزشی فدراسیون با درخواست هیات های استانی تعریف و برگزار می شود.

شرکت کنندگانی که به هر دلیل دوره مد نظر آن ها برگزار نشده می توانند با مراجعه به هیأت استان درخواست عودت وجه را ارایه نمایند.

- سایت تابناک طی دو ماه پایانی سال گذشته، در مجموعه گزارش های مستند همراه با انتشار مدارک و اسناد شفاف، برخی از تخلفات و نابسامانی های رخ داده در انجمن یوگا زیر نظر فدراسیون ورزش همگانی را منتشر کرد و خواهان رسیدگی مسوولین مربوطه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اکنون فدراسیون ورزش همگانی و به تبع آن انجمن یوگا، متنی را به عنوان پاسخ به این گزارش ها به تابناک ارسال کرده اند که عینا بدون دخل و تصرف منتشر می شود.

بدیهی است تابناک ضمن قدردانی از پاسخگویی مدیران محترم فدراسیون مذکور هر چند با تاخیر و تعلل بسیار زیاد؛ مطالب منسجمی را برای رد نکات ذکرشده در این دفاعیه، نزد خود محفوظ دارد که در صورت لزوم و احساس نیاز برای اطلاع افکار عمومی و ارایه در محاکم مربوطه ارایه خواهد کرد و در این مقدمه تنها به همین نکته بسنده می کند که حجم عظیم اسناد و مدارک واضح نشریافته در لابلای گزارش ها - که اصالت همه آنها مورد بازبینی دقیق قرار گرفته است - خود نشان دهنده میزان احاطه و عمق اطلاع نویسنده از موضوع بوده است و ادعای کم اطلاعی از سوی این نهاد ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ انجمن ورزش یوگا به گزارش های تابناک : یوگا در مسیر تحول و پیشرفت است

پاسخ انجمن ورزش یوگا به گزارش های تابناک : یوگا در مسیر تحول و پیشرفت است