مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-02سياسي

امام جمعه کرج: سینماها را باز و مساجد را می بندند


ماهیت سند 25 ساله، راهبردی و نقشه راه است - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه عده ای تفاوت بین تعهدنامه و توافق نامه را نمی دانند و اظهار نظر می کنند، گفت: ماهیت سند 25 ساله ایران وچین ، راهبردی و نقشه راه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج در رابطه با سند همکاری 25 ساله ایران و چین، افزود: نکته ای راجع به سند همکاری ایران و چین عرض کنم که عده ای خیلی برافروخته شده اند و این اقدام را بر خلاف منافع ملی و وابستگی به شرق می دانند.

وی با بیان اینکه ابتدا باید رابطه ایران با چین را از قبل بررسی کنند که نوع تعاملات و مناسبات چگونه بوده است، اظهار داشت: ایران بنا دارد از ظرفیت های کشورهای جهان و همسایه هایش از هند و روسیه برای رشد و توسعه اقتصاد و فرهنگ و سیاست استفاده کند و این سند اولین قدم است.

وی گفت: همچنین آنچه در سند تا همین مقدار که مطرح شده با توجه به این که وسط جنگ اقتصادی هستیم و نمی شود مطالب را شفاف بیان کرد، را بررسی کنید و بگویید کجای آن برای کشور مشکل ایجاد می کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی تفاوت بین تعهد نامه و توافق نامه را نمی دانند و اظهار نظر می کنند،بیان داشت: بعضی ها که تفاوت تعهدنامه و توافق نامه و قرارداد و سند را نمی دانند اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: سینماها را باز و مساجد را می بندند

امام جمعه کرج: سینماها را باز و مساجد را می بندند