مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-02سياسي

10 نقطه از مسیرهای خرم دره مسدود می شود


با توجه به موقعیت حساس شهرستان همزمان با روز طبیعت 10 نقطه از مسیرهای شهرستان مسدود خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: با توجه به موقعیت حساس شهرستان همزمان با روز طبیعت 10 نقطه از مسیرهای شهرستان مسدود خواهد شد.

حجت محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیزدهمین روز از بهار طبیعت، سنت کهن ایرانیان بر طبیعت گردی و دور هم بودن شکل گرفته که رسمی بسیار شایسته است و می تواند رشته مهربانی ها را محکم تر کند، اظهار کرد: متاسفانه سال 1400 نیز سایه شوم ویروس کرونا و نارنجی شدن وضعیت شهرستان و شناسایی افراد مشکوک مبتلا به ویروس جهش یافته مانع از برگزاری این سنت کهن و دیرینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش آمارها مسیرهای خروجی شهر به سمت روستاها و تفرجگاه ها در روز طبیعت 13 فروردین در خرم دره مسدود خواهد بود، تصریح کرد: در راستای مبارزه و پیشگیری و قطع زنجیره بیماری کرونا و حفاظت از جان همشهریان و عزیزان مان، امسال نیز روز 13 بدر باید در خانه ها بمانیم.

محمدی با یادآوری اینکه در برابر کرونا فقط تلاش کادر بهداشت و درمان به تنهایی کافی نیست و همه باید احساس مسئولیت کنند، یادآور شد: با توجه به موقعیت حساس شهرستان 10 نقطه از مسیرهای خرم دره همزمان با روز طبیعت مسدود خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نقطه از مسیرهای خرم دره مسدود می شود

10 نقطه از مسیرهای خرم دره مسدود می شود