مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-02اجتماعي

درکش؛ نگینی سبز در خراسان شمالی


روستای درکش در خراسان شمالی، یکی از روستاهای بکر این استان که دارای مناطق دیدنی و خیره کننده است، از دیدنی های این روستا می توان به دره هاور و آبشارش و جنگل های هیرکانی اشاره کرد که در تمام سال می تواند چشمان هرکسی را به خود خیره کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مانه وسملقان، روستای هدف گردشگری درکش در غرب استان خراسان شمالی و در شهرستان مانه وسملقان واقع است، هنگامی که از مرکز خراسان شمالی به سمت این روستا که در  مسیر جاده آسیایی قرار دارد، حرکت کنید باید از شهر آشخانه، در 45 کیلومتری بجنورد گذر شود و پس از پیمودن 30 کیلومتر به این روستای زیبا برسید.

درکش در تمام فصول سال زیباست، سرسبزی بهار آن چشم ها را خیره می کند و تابستان با خنکی خود میزبان مسافران است و در پاییز با برگ های رنگارنگ خود چشم نوازی خاصی را به میزبانان خود هدیه می دهد.

آب وهوای درکش متأثر از طبیعت جنگلی و کوهستانی آن است و اتراقگاه خوبی برای همه فصل هاست، اما فصل زمستان آن سرمای عجیبی دارد که این نیز برای برخی مسافران جاذبه خاصی است.

مهمانانی از همه کشور درکش نه تنها مهمانانی از استان های مجاور و شهرستان های اطراف دارد بلکه از سراسر ایران عزیز هم به زیبایی این روستا جذب می شوند که البته مهمان نوازی مردم منطقه نیز نباید چشم پوشی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درکش؛ نگینی سبز در خراسان شمالی

درکش؛ نگینی سبز در خراسان شمالی