مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-01سياسي

جولان کرونا در سیزده بدر 1400


تا قبل از آمدن کرونا حتی به ذهنمان هم خطور نمی کرد که روزی از راه برسد که مجبور شویم از رسم و رسومات چندین و چند ساله که برایمان بسیار اهمیت داشت و از نیاکانمان به یادگار مانده بود، - ایسنا/کردستان تا قبل از آمدن کرونا حتی به ذهنمان هم خطور نمی کرد که روزی از راه برسد که مجبور شویم از رسم و رسومات چندین و چند ساله که برایمان بسیار اهمیت داشت و از نیاکانمان به یادگار مانده بود، دست بکشیم.

سیزده بدر یا همان روز طبیعت ایرانیان با آن همه عظمت و شکوه و مشتاقانی که بی صبرانه آمدنش را انتظار می کشیدند نیز از گزند کرونا در امان نماند.

این دومین سیزده بدری است، که به دلیل وجود کرونا حتی باید از طبیعت زیبای خداوند محروم باشیم و درهای طبیعت به رویمان بسته شود و از عزیزانمان دور بمانیم تا کرونا گریبان کسی را نگیرد.

هرساله آخرین روز از تعطیلات نوروز یعنی سیزده بدر را به دامن طبیعت و کوه و صحرا پناه می بردیم و ساعاتی را در کنار خانواده و جمع های دوستانه خانوادگی به گشت و گذار در جایی خوش آب و هوا و زیبای شهر و بیرون از شهر می پرداختیم.

سیزده بدر هرچند که هر ساله نشان از آشتی با طبیعت داشت؛ اما این دومین سالی است که طبیعت و انسان از هم دور افتاده اند و آن جمله معروف نحسی سیزده گرچه خرافات محسوب می شد اما این سال ها به یک واقعیت محض تبدیل شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا در سیزده بدر 1400

جولان کرونا در سیزده بدر 1400