مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 19:502021-04-01حوادث

نجات 2 مفقودی در جنگل ابر شاهرود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از نجات دو فرد مفقودشده در جنگل ابر شاهرود خبر داد.

- مظفر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان، مفقود شدن دو نفر در جنگل ابر شاهرود به این مرکز اطلاع داده شد.

وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه عامل کوهستان ابر به محل وقوع حادثه در جنگل ابر منطقه قطری اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه نیروهای امدادی در این عملیات به دو فرد مفقودی امدادرسانی کردند، ادامه داد: سروش واحدیان و حسن ملک احمدی ازجمله نیروهای امدادی حاضر در این عملیات بودند.

تصادف در محور سبزوار- میامی با 2 مصدوم محمدخانی همچنین از وقوع تصادف کامیون با پراید در کیلومتر 65 محور سبزوار- میامی خبر داد و اضافه کرد: وقوع این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان گزارش شد.

وی تعداد حادثه دیدگان این سانحه رانندگی را سه نفر اعلام کرد و افزود: نیروهای امدادی از پایگاه هلال احمر میاندشت به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در این تصادف دو نفر مصدوم شدند، گفت: یک نفر از مصدومان توسط تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 2 مفقودی در جنگل ابر شاهرود

نجات 2 مفقودی در جنگل ابر شاهرود