مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-01سياسي

ابلاغ مرز شهرستان کارون با اهواز از سوی وزارت کشور


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به مساله محدوده شهرستان کارون و مرز آن با شهرستان اهواز گفت: محدوده شهرستان های کارون و اهواز سالیان زیادی است که مورد مناقشه بوده است که در ماه های اخیر محدوده کارون از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به مساله محدوده شهرستان کارون و مرز آن با شهرستان اهواز گفت: محدوده شهرستان های کارون و اهواز سالیان زیادی است که مورد مناقشه بوده است که در ماه های اخیر محدوده کارون از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است.

فاضل عبیات در پایان نشست بررسی مشکلات شهرستان های کارون، باوی و حمیدیه که امروز (12 فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در ارتباط با آب و فاضلاب مباحثی مطرح شد و در مورد تاسیسات شیبان و تاسیسات آبرسانی در ویس و روستاهای شهرستان باوی، مهلت های زمانی برای شرکت آب و فاضلاب و سازمان آب و برق خوزستان در نظر گرفته شد تا کار تاسیسات را به اتمام برسانند و در ارتباط با آب روستاها با آغاز فصل تنش آبی، مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خصوص وضعیت آبرسانی در روستاهای شهرستان باوی و تاسیسات مربوط به آبرسانی و آب شهری و آبرسانی کشاورزی برنامه ریزی شد و افزایش و تقویت آبرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مرز شهرستان کارون با اهواز از سوی وزارت کشور

ابلاغ مرز شهرستان کارون با اهواز از سوی وزارت کشور