مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-01سياسي

12 فروردین قدر ناشناخته انقلاب اسلامی است


12 فروردین قدر ناشناخته انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: 12 فروردین قدر ناشناخته انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، به یوم الله 12 فروردین اشاره کرد و افزود: 12 فروردین روز بزرگ اما مظلوم و قدر ناشناخته در میان مناسبت های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شاید قرار گرفتن این روز در تعطیلات نوروز دلیل مظلومیت روز جمهوری اسلامی ایران باشد، تصریح کرد: البته دلیل دیگر آن هم فهم نداشتن عمیق از اهمیت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه نگاه عمیق امام راحل در این باره با پنج تعبیر خواندنی تامل برانگیز است، یادآور شد: بنا به تعبیر معمار کبیر انقلاب صبح گاه 13 فروردین که روز نخستین حکومت الله است، از بزرگ ترین اعیاد مذهبی و ملی ما است.

ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند؛ روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفان که حکومت خدا است به جای آن نشست .

رحیمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری سلاله پاک پیامبر که برخاسته از همان مکتب است نیز دو وجه دارد، اظهار کرد: این دو وجه شامل وجه سلبی و نفی طاغوت که تجلی آن 22 بهمن 57 است و وجه ایجابی و استقرار نظام دینی که مجلای آن 12 فرورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین قدر ناشناخته انقلاب اسلامی است

12 فروردین قدر ناشناخته انقلاب اسلامی است