مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 13:552021-03-31سياسي

افزایش خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان «مسیح دانشوری»


رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت:با مدیریت ولایتی، تخت های بیمارستان مسیح دانشوری ظرفیت پذیرش بیش از 180 بیمار سرپایی و 110 بیماربستری را داشته و خدمات آن نسبت به روزهای پایانی اسفند افزایش چشمگیری یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رییس ستاد مبارزه با به فعالیت و مجاهدت پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مسیح دانشوری در قطب ارجاعی از اکثر نقاط کشور قرار دارد، افزود: در ایام تعطیلات نوروز هم بیمارستان تعطیل نبود و میزبان بیماران کرونایی ارجاعی نیز بوده است و با تمام توان به فعالیت خود ادامه داده است.

رییس ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: با تدابیر دکتر ولایتی و مدیریت مجموعه، تخت های بیمارستان در طول روزهای اخیر ظرفیت  پذیرش بیش از 180 بیمار سرپایی و 110 بیماربستری را  داشته است و خدمات بیمارستان نسبت به روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته افزایش چشمگیری یافت.

زالی گفت: اختصاص اورژانش و تریاژ مخصوص به بیماران کرونایی با کادر متخصص و مجرب از جمله خدمات بیمارستان مسیح دانشوری به بیماران کرونایی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به خدمات درخشان این بیمارستان اظهار کرد: حتی بیمارانی که با وضعیت وخیم و مشکل حاد تنفسی مراجعه کردند نیز در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان «مسیح دانشوری»

افزایش خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان «مسیح دانشوری»