مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 10:452021-03-30سياسي

توسعه اصفهان در بنیاد نصف جهان دنبال می شود /پروژه های استان سرعت می گیرد


نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف تشکیل بنیاد نصف جهان توسعه استان اصفهان است و برای دستیابی به آن از همه ظرفیت های اجرایی استان در راستای تسهیل گری استفاده خواهیم کرد.

- حمیدرضا فولادگر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بنیاد نصف جهان اظهار داشت: سال 1389 در ملاقاتی که مردم اصفهان در سالروز شهدای 25 آبان با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان نکاتی مطرح کردند که باید تلاش کنیم اصفهان به جایگاه قبلی خود در جهان اسلام بازگردد و منبع نورافشانی به جهان اسلام شود.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعی از دوستان اصفهانی که بیشتر مقیم تهران و در نهادهای مختلف مشغول فعالیت هستند، این بنیاد غیردولتی و مردم نهاد را تأسیس کردند؛ در این بنیاد فعالیت انتفاعی و اجرایی انجام داده نمی شود، بلکه پیگیری طرح های توسعه ای استان با هدف پیشرفت انجام می گیرد.

وی بیان کرد: بنیاد نصف جهان پل ارتباطی میان مسؤولان، مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی با دستگاه های اجرایی ایجاد می کند و با ارتباطی که با سه قوه وجود دارد، ارتباط ملی و استانی انجام می گیرد.

فولادگر اضافه کرد: بنیاد نصف جهان چند کارگرو ه از جمله آب، سلامت، مسائل حقوقی و اقتصادی دارد و در آن ها طرح های توسعه ای و طرح هایی که برای پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اصفهان در بنیاد نصف جهان دنبال می شود /پروژه های استان سرعت می گیرد

توسعه اصفهان در بنیاد نصف جهان دنبال می شود /پروژه های استان سرعت می گیرد