مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-30سياسي

پایان مرحله نخست داوری کنگره مکتب گمنامی


دبیر علمی نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی از پایان مرحله نخست داوری این رویداد ادبی خبر داد و گفت: امیدواریم داوری کنگره تا پیش از پایان تعطیلات به صورت کامل انجام و نتایج اعلام شود.

- ایسنا/فارس دبیر علمی نخستین "کنگره ملی شعر مکتب گمنامی" از پایان مرحله نخست داوری این رویداد ادبی خبر داد و گفت: امیدواریم داوری کنگره تا پیش از پایان تعطیلات به صورت کامل انجام و نتایج اعلام شود.

احد ده بزرگی سه شنبه 10 فروردین به خبرنگاران با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه این کنگره از دو متظر کیفی و کمی فراتر از انتظار بود، افزود: آثار بدون نام در اختیار داوران قرار گرفت تا شاهد یک داوری شفاف و منصفانه باشیم.

دبیر علمی نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی ادامه داد: در بخش کلاسیک طبیعتا حجم قابل توجهی اثر داشتیم و استقبال از شعر سپید نیز به صورت نسبی مطلوب بود.

دو عرصه کاربردی تر یعنی بخش ترانه، سرود و تصنیف و بخش شعر کودک و نوجوان استقبال کمتری را شاهد بودیم.

ده بزرگی با اشاره به اینکه سال نخست هر رویداد، سال تاسیس و بستر سازی است و طبیعی است که با مرور زمان روند رو به رشد ادامه یابد، گفت: امیدوار هستیم برای ادامه داوری نیز ترکیبی از بزرگان نام آور و جوانان نخبه عرصه ادبیات انقلاب اسلامی به جمع حاضر افزوده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله نخست داوری کنگره مکتب گمنامی

پایان مرحله نخست داوری کنگره مکتب گمنامی