مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 09:152021-03-30سياسي

تکیه بر اقتصاد داخل / قوانین به نفع تولیدکننده بازنگری شود


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و منویات رهبری، یک سری مسائل در کلان کشور و یک سری مسائل در استان باید دنبال شود، - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و منویات رهبری، یک سری مسائل در کلان کشور و یک سری مسائل در استان باید دنبال شود، گفت: قوانین باید به گونه ای تدوین یا بازنگری شوند که از کارفرما حمایت کند.

حسین خسروی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چندین سال است که محوریت نام گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اقتصاد بوده و این امر حاکی از اهمیت این موضوع است.

وی با بیان اینکه همه مردم و به ویژه مسئولان باید حواسشان جمع باشد که این شعار تشریفاتی نیست، افزود: این نام گذاری مقدمات و وسایل کار بوده؛ لازم است اما کافی نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه کفایت این است که به سمت عملیاتی شدن این شعارها پیش رویم و از تشریفات خارج شویم، تصریح کرد: تولید باید از مصرف مهم تر باشد.

خسروی در خصوص تعاملات با دنیا نیز ادامه داد: عایدات ما از برجام این بود که مردم و مسئولان درس بگیرند که به آمریکایی ها و اروپایی ها نمی توان اعتماد کرد و باید روی پای خود بایستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر اقتصاد داخل / قوانین به نفع تولیدکننده بازنگری شود

تکیه بر اقتصاد داخل / قوانین به نفع تولیدکننده بازنگری شود