مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-30ورزشي

دروازه بان اصلی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی کیست؟


کرونایی شدن رشید مظاهری در حساس ترین مقطع، او را در رقابت با سه گزینه دیگر عقب انداخته است و شانس بیرانوند را بالا برده، هرچند تا خرداد ماه زمانی زیادی باقی است - سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به شرایط سنی خود در پنج سال اخیر امکان حضور درون دروازه تیم ملی برای رویارویی با تیم ملی سوریه را می توانند داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در میان دروازه بان های حاضر در اردو، علیرضا بیرانوند را می توان مهره اصلی برای ایستادن درون دروازه تیم ملی دانست.

گلر فعلی تیم آنتورپ بلژیک در دو بازی از سه دیداری که تیم ملی فوتبال ایران در پنج سال اخیر روبروی سوری ها ایستاد، از دروازه تیم ملی حراست کرد.

بیرانوند در دیدار رفت بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به دلیل محرومیت موفق به حضور درون دروازه تیم ملی نشد، دیداری که در مالزی برگزار شد و با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

بیرانوند اما در دیدار برگشت همان رقابت ها و البته بازی تدارکاتی که تیم ملی دو سال پیش با سرمربیگری مارک ویلموتس روبروی سوریه برگزار کرد از دروازه تیم ملی حراست کرد تا به این ترتیب او را بتوان باتجربه ترین دروازه بان این سال های تیم ملی در رویارویی با مهاجمان سوریه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه بان اصلی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی کیست؟

دروازه بان اصلی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی کیست؟