مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 03:452021-03-30بين الملل

عراق؛ نخستین واکنش الحشد الشعبی به حمله راکتی علیه پیشمرگه در نزدیکی کرکوک


سازمان الحشد الشعبی در نخستین واکنش پس از انتشار خبر حمله راکتی علیه مقرهای پیشمرگه در نزدیکی کرکوک، تاکید کرد که مبدأ این حمله از مناطق تحت کنترل نیروهای این سازمان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات مسئول نظامی در منطقه کردستان عراق می گویند که شب گذشته (دوشنبه - 29 مارس) مقرهای نیروهای پیشمرگه در مرزهای میان دو استان کرکوک و اربیل، هدف حملات راکتی از سوی طرف های ناشناس قرار گرفته است.

حمه علی مسئول نیروهای پیشمرگه در محور بردی نوری در گفت وگو با رسانه های محلی کُردی گفت: افراد ناشناس به راکت کاتیوشا به سوی نیروهای پیشمرگه در مرز میان دو استان کرکوک و اربیل شلیک کردند که این راکت ها به نزدیکی مقر نیروهای پیشمرگه مستقر در این منطقه اصابت کرد.

وی در گفت وگو با شفق نیوز گفت: سه راکت به سوی منطقه شیراوه در نزدیکی ناحیه بردی در مرزهای کرکوک و اربیل شلیک شده است و هیچ خسارت جانی نداشته است.

محمد خورشید ، مقام مسئول در شعبه سوم تصریح کرد: تا به این لحظه ما اطلاعاتی در خصوص واقعیت حمله راکتی علیه نیروهای پیشمرگه در مرز اربیل و کرکوک در دست نداریم و نمی دانیم چه طرف یا گروهی این حمله راکتی را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق؛ نخستین واکنش الحشد الشعبی به حمله راکتی علیه پیشمرگه در نزدیکی کرکوک

عراق؛ نخستین واکنش الحشد الشعبی به حمله راکتی علیه پیشمرگه در نزدیکی کرکوک