مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 15:202021-03-29حوادث

ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل طی ایام نوروز در ایلام


فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت:حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایلام تا پایان تعطیلات نوروز فقط با هماهنگی کلانتری محل امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ جمال موسوی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان، طرح های مختلف انتظامی در ایام تعطیلات نوروز به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی گفت: هرگونه اسباب کشی و جابجایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز صرفاً با کسب مجوز از مراجع انتظامی (کلانتری و پاسگاه) محل سکونت شهروندان امکان پذیر است.

سرهنگ موسوی ضمن تاکید بر ماندن در خانه با توجه به وضعیتی که این روزها بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است، ادامه داد: تامین سلامت و امنیت مردم دغدغه ما است و نوروز امسال در کنار وظیفه ذاتی خود که همانا تامین امنیت مردم است در راستای تامین سلامت مردم با همکاری همه سازمان ها و نهادهایی که این روزها شبانه روز در تلاش هستند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس تحت عنوان امنیت و سلامت، نشاط بهاری از شهروندان خواست توصیه های انتظامی و بهداشتی در این ایام را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان از شهروندان خواست چنانچه و بنا به ضرورت مجبور به ترک منزل به مدت طولانی هستند کلید منزل خود را در اختیار افراد مطمئن سپرده و از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل طی ایام نوروز در ایلام

ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل طی ایام نوروز در ایلام