مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 13:252021-03-29سياسي

گازرسانی به 11 منطقه قشلاقی کلیبر تا دو ماه آینده


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به 11 منطقه قشلاقی کلیبر تا دو ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حاتمی عصر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق عشایری شهرستان کلیبر با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق عشایر نشین جزو اولویت ها است، ادامه داد: تلاش می کنیم با گازرسانی به تمام مناطق عشایری و روستایی این شهرستان را جزو مناطق سبز کشور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه عشایر نقش مهمی در تولید کشور دارند، افزود: در این خصوص باید امکانات لازم را برای عشایر پرتلاش فراهم کنیم که در این راستا طرح آبرسانی به مناطق قشلاقی بخش آبش احمد کلیبر تا 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

حاتمی با بیان اینکه گازرسانی به 11 قشلاق کلیبر تا دو ماه آتی به بهره برداری می رسد، گفت: با اجرای این طرح حدود 350 خانوار به گاز طبیعی دسترسی خواهند داشت و بهره مندی این بخش از نعمت گاز 100 درصد می شود.

محمدحسن آل هاشم مدیر کل امور عشایر استان نیز در این بازدید گفت: در سال 1400 برای بهسازی راه مناطق قشلاقی کلیبر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 11 منطقه قشلاقی کلیبر تا دو ماه آینده

گازرسانی به 11 منطقه قشلاقی کلیبر تا دو ماه آینده