مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 12:252021-03-29سياسي

شرایط بازگشایی مساجد در ماه رمضان مثل پارسال نیست


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور، بازبودن مساجد و دیگر اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان را منوط به تصمیم گیری ستاد ملی کرونا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفصل الخطاب برای همه نهادهای اجرایی کشور است و سازمان اوقاف نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: البته آن چیزی که اکنون در کشور وجود دارد وبا توجه به انجام واکسیناسیون در کشور، امسال شرایط آسان تر و بهتر از سال گذشته و مشکل نیز کمتر باشد.

اوقاف از مخاطب های اصل تحقق شعار سال رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور همچنین به برنامه های جدی این سازمان برای عملیاتی کردن شعار محوری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری در مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: این سازمان یکی از نهادهای مخاطب اصلی برای تحقق شعار محوری سال است.

حجت الاسلام خاموشی، با بیان اینکه ظرفیت های موجودی که در زیرساخت های سازمان اوقاف و امورخیریه کشور هست، اعم از زمین های زراعی و کاربری های دیگری که در مجموعه این سازمان وجود دارد، باید برای تحقق شعار محوری سال 1400 در اولویت کاری قرار گیرد که حتماً هم قرار خواهد گرفت.

شروع کار تحقق شعار 1400 با 30 شرکت دانش بنیان وی ادامه داد، سازمان اوقاف وامور خیریه کشور در همین راستا حدود 30 شرکت و مؤسسه دانش بنیانی که از طریق معاونت بهره وری این سازمان در ارتباط بودند، قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازگشایی مساجد در ماه رمضان مثل پارسال نیست

شرایط بازگشایی مساجد در ماه رمضان مثل پارسال نیست