مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 11:152021-03-29اجتماعي

تجمع در بوستان های استان قزوین در روز طبیعت ممنوع است


جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: از 2 روز گذشته روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی شده و تعداد بستری ها حدود 30 درصد بیشتر شده است بنابراین دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: از 2 روز گذشته روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی شده و تعداد بستری ها حدود 30 درصد بیشتر شده است بنابراین دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

منوچهر حبیبی اظهار کرد: دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است شهرداری ها، نیروی انتظامی و صدا و سیما همانند سال گذشته باید برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: به دلیل تغییر ساعت تردد شبانه از ساعت 9 به 10 شب تغییر پیدا می کند و قاعدتاً فعالیت اصناف تا ساعت 10 شب خواهد بود با توجه به ضرورت کاهش تماس و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات هرگونه دید و بازدید کارکنان و ارباب رجوع با کارکنان در ادارات ممنوع است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین عنوان کرد: هم استانی ها و هم وطنان علیرغم تاکیدات و توصیه ها مسافرت را بر کرونا ترجیح دادند و در واقع نوروز را به کام مردم تلخ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع در بوستان های استان قزوین در روز طبیعت ممنوع است

تجمع در بوستان های استان قزوین در روز طبیعت ممنوع است