مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-29اجتماعي

پرونده سِیلی که پس از گذشت دو سال هنوز باز است


سیل معروف فروردین ماه شیراز در حالی دومین سال وقوع خود را پشت سر می گذارد که پرونده آن همچنان مفتوح مانده و از بازماندگان قربانیان سیل نیز دلجویی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پنجمین روز از اولین فصل سال جدید بود، هوا دلچسب و بهاری و هرکس فکری در سر داشت، همچنان که با فرا رسیدن نوروز یکی ذوق رفتن به سفر دارد و دیگری در کوچه باغ ها قدم می زند، یکی اماکن گردشگری را هدف قرار می دهد و یکی از آب و هوای بهاری در طبیعت لذت می برد.

  یکی ترجیح می دهد با دید و بازدید اقوام صله رحم را به جای آورد و دیگری قصد خرید می کند، اینجا شیراز است، شهر پر رمز و راز و چهار فصلی که همه ساله با آب و هوای دلنشینش به ویژه در فصل بهار مسافران زیادی را می پذیرد، نم نم باران از حوالی ساعت هشت صبح شروع به باریدن کرده است، چنانچه بیشتر اوقات باران بهاری در شیراز مرسوم است و حال و هوایی تازه تر و طراوتی بیشتر به درختان بخشیده، عطر بهار نارنج ها رهگذران را سرمست می کند و همه چیز برای تحول در حال نو و سال نو فراهم است.

  همه چیز طبق روال پیش می رفت که باران کم کم شدت یافت، حجم زیادی از ماشین ها از ورودی دروازه قرآن در حال ورود به شیراز یا خروج از آن بودند، در مدت زمان کمتر از ده دقیقه و حوالی ساعت ده صبح ورق برگشت و با پر شدن جوی ها در اثر شدت یافتن بارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سِیلی که پس از گذشت دو سال هنوز باز است

پرونده سِیلی که پس از گذشت دو سال هنوز باز است